mandag 28. november 2011

Aldri si aldri

Mandag morgen, og klart for nok en ny uke!
I dag gikk det over all forventning å levere guttene i bussen. De var blide og fornøyde ved frokost bordet og spiste godt. Vi tuslet ned til der bussen kommer, og Emrik begynte ikke å gråte før han hadde satt seg i bussen. Og ikke gråt han like sårt som tidligere. For første gang gråt ikke jeg heller! Det går fremover.

Vet jeg sa at jeg ikke skulle ha noe mer Ikea ting i hus, men, imorgen flytter Eva inn, og var et par ting vi trengte til rommet hennes, så jeg kastet meg på bussen og var på Ikea kl 10.00. Jammen fikk jeg ikke fylt opp en kurv på Ikea denne gangen også! Lampe, sengetøy, noen puter, håndklær, samt litt julepynt og svensk ikea mat.

Så bar det avgårde til Wheelock's place for å møte Mette og Cecilie til lunsj. Mette er kona til Stene (Alexander sin sjef), som er de vi tok over huset til! Mette og barna flytter hjem onsdag, så dette var en avskjedslunsj.
Cecilie og Mette

Bolla Bommen og Cecilie

Enda mer julepyntet Singapore
Halv tre kom gutta hjem, og gjett om det var to super fornøyde gutter! De var så happy, etter en fin dag i barnehagen. Dagbøkene som lærerne skriver i hver dag, fortalte at det gikk MYE bedre med Emrik nå, han hadde sluttet å gråte nesten med en gang han kom i barnehagen og vært med på det de andre gjorde. Gjett om jeg ble lettet og glad! Hurra! Kanskje det begynner å løsne litt nå......vi krysser fingrene xxx!


Vincent har laget potet-pannekaker i barnehagen og hadde med smaksprøve hjem, namm!

Emrik hadde malt en rød postkasse i dag, og var rød OVERALT!
Mamma ringte forresten i dag og fortalte at Ringveien 9 er ren og pen og klar for innflytning av det tyske paret 1.januar! Greit å vite at alt er klappet og klart der også.

Hurra for kusine Matilde som er 11 år i dag, herregud hvor tiden flyr! Syntes ikke det er lenge siden vi møtte deg for første gang, da du var nyfødt! Håper du hadde en finfin feiring i går Matilde! Store bursdagsklemmer fra alle oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar