onsdag 16. november 2011

Barnehage-liv 2

Tirsdag, og nok en barnehagedag:
I dag ble papsen med for å levere Emrik, det fristet ikke mamsen så veldig.
Så jeg leverte Vince, som etter 3 minutter sa det var greit at jeg gikk.
Emrik gråt, og papsen satt der noen få minutter før han overlot han til en av barnehagetantene.
Uff, vi kunne høre han gråte da vi gikk mot bilen! Stakkars lille venn.

Alexander dro videre på jobben, mens jeg gikk hjem med musikk på øra. Deilig.

Resten av formiddagen tilbragte Anmari og jeg ved bassenget, hvor det var stille og rolig og ingen mennesker! Også veldig deilig!


Jeg har begynt å lese en utrolig spennende bok: "Sara's nøkkel" som anbefales på det varmeste! Klarer nesten ikke å legge den fra meg.

Halv to tuslet jeg opp til barnehagen igjen, og fant to fornøyde gutter. Vincent finner seg nok litt raskere til rette enn Emrik, men det er vel kanskje å forvente.

På ettermiddagen gikk vi en tur ned til lekeplassen her i Somemrville, som farmor ikke hadde sett ennå! Det går skikkelig unna på sparkesykkelen for begge to!

Alexander er hjemme rundt seks, hvor vi spiser middag, og han får tid til litt lek og kos med gutta før leggetid. I dag kom han hjem til rent hus og nystrøkne skjorter også, da vi hadde hatt besøk av Donna, maiden til naboen! Luksus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar