mandag 19. desember 2011

Frihet på fire hjul

Da har jeg kastet meg ut i bil-kjøring i singapore, og det er så gøy!
Til å begynne med var det mer skrekk enn fryd, men etter å ha trent mye i helgen som var, kjørte jeg min første kjøretur alene i dag, mandag! Først dro Eva, gutta og jeg til Coronation Plaza for å handle mat! Bilturen (som varte i 5 minutter:)) gikk strålende. Litt senere kjørte jeg til slakteren på Dempsey for å bestille juleribbe. Den bilturen (som også varte i ca 5 minutter:)) gikk også strålende! Er så gøy! Selv om vi har bil med automatgir, rattet på "feil" side av bilen, kjører på "feil" side av veien, og det er ca 4 felts veier i hver retning hvor enn man kjører! Uansett, det gir en enorm frihets-følelse å kunne komme seg rundt selv. Så nå må det faktum at vi har to biler i et par uker, nytes til det fulle! Og ikke minst betyr dette at jeg kan være privatsjåfør for det storfine besøket som vi venter fra Norge senere i dag!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar