fredag 27. januar 2012

FinFin Fredag

Snart helg igjen, og fredagen hang vi sammen med familien Hauan-Strand. De bor også i Sommerville, og har bodd her i snart 10 år! Jannike er mamma'n, og så er det barna Adele (8 år), Theodor (6 år, går i klassen til Vince) og Fredrik (snart 3 år, som Emrik). Vi dro på GoGoBambini, innendørs lekeland, og så is på Ben & Jerry's etterpå. En utrolig hyggelig dag. Hvor store og små koste seg og timene fløy avsted.
Gutta ble igjen nede hos Jannike og co da vi kom hjem, mens jeg gikk hjem og hvilte meg litt. Deilig.

Is på Ben & Jerry's: Adele, Fredrik, Emrik, Jannike, meg, Vincent og Theodor
Fredrik, Theodor og Vincent koser seg på en gjynge-krakk

Så kom papsen hjem fra jobb og gikk og hentet gutta.
Da dro jeg på en times pre-natal massasje på Spa Batavia, helt fantastisk. Her er det også vanlig å ha en dame som kommer hjem til deg etter fødsel på såkalt post-natal, hvor man får massasje, blir surret inn rundt magen, smurt inn med kremer og proppet full med sunne urter og te i 5, 7 eller 10 dager på rad etter at man har kommet hjem fra sykehuset. Jatakk, sier jeg til det:)

Fredagen avsluttes med indisk middag med Alexandersen, og et par episoder av the Kennedys på TV.
Nå er det helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar