onsdag 18. januar 2012

Ny hverdag

Vet nesten ikke hva jeg skal skrive om lenger, for her har hverdagen plutselig begynt å gå på skinner (bank i bordet).
I dag var det faktisk ingen gråt da gutta satte seg på hver sin buss til morgenen i dag.
Kryss i taket, måtte det vedvare.


Mamsen leker seg med ny app på iphonen

Det samme her: ny app på iphonen

Vår nye hverdag er slik:
07:00 Gutta (og derfor vi) våkner på slaget sju
07:30 Gutta og jeg spiser frokost, papsen kjører til jobb
08:10 Emrik og jeg følger Vincent til skolebussen, som går rett utenfor huset vårt. Vincent tar bussen med en nabogutt som heter Axel, som er et år eldre.
09:00 Emrik blir hentet med sin lille skolebuss
09:00-14:30 Mamsen har "fri". Denne uka har det innebært å være mest hjemme, da foten er bedre, men ennå ikke helt god. Det er også helt utholdelig varmt om dagen, 38 grader nevnte noen! Høygravid og uten lov til å bade grunnet sting under foten, bunkrer jeg meg for det meste inne i aircon!
14:30 Emrik kommer hjem med bussen. Han slippes av rett utenfor huset vårt, blid og fornøyd. Vi har så litt kvalitetstid frem til Vincent kommer hjem
16:00 Emrik og jeg møter Vincent som slippes av med skolebussen rett utenfor huset vårt. Han er også blid og fornøyd og stolt.
16:00-17:30 Gutta er slitne i hodet, så jeg lar de få se en film, spille litt på ipad, de pusler litt osv.
17:30 Papsen kommer hjem fra jobb
17:45 Middagen er servert ute på terassen
18:00 Vi går bort til bassenget for et kveldsbad
19:15 Gutta er i seng og huset er stille

Allerede neste uke er det 1,5 ukes skoleferie grunnet Chinese Newyear, hvor vi går inn i Dragens år.
Så vi rekker vel akkurat å kjøre inn gutta i hverdags-rutiner, før nok en ferie tilbakesetter det hele......

1 kommentar:

  1. Vi VIL lese om hverdagen deres. Ikke noe "dagens outfit" eller typisk rosablogging. Vi savner dere og vil ta del i livet deres. Fortsett! :) kyss og smask

    SvarSlett