onsdag 25. januar 2012

Onsdag

I dag var ferien for normale folk over og papsen måtte tidlig opp og på jobb.
Gutta har fortsatt ferie (!) og stod opp klokka sju og puslet, som vanlig. Eva passet de, mens jeg lå og slumret noen timer. Hadde en del kynnere i natt, ikke hatt det tidligere, så kanskje det betyr at noe er i gjære snart!? Time will show....
Så kom snille super-nanny Cecilie, som passet gutta mens jeg var hos legen med foten min.
Gode nyheter: to sting ble tatt og jeg kan bade igjen, hurra meg rundt!
Resten av dagen har gått med til lek med Aksel, hente litt ting i leiligheten til noen norske som flytter hjem, bading i bassenget og åpning av en kjempe-forundringspakke som kom i posten fra snille Hanne - tusen tusen takk!!!
Litt av tinga vi fikk av Pål og Trude som flytter hjem til Norge
Forundringspakke fra Hanne:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar