torsdag 5. januar 2012

Stolt skolegutt

Onsdag fikk jeg og gutta ha bilen, papsen tok taxi til verftet.
Vi fikk kjørt en hel masse rundt: til matbutikken med Eva, til OFS (Skolen til Vincent) for å kjøpe en liste langt som et vondt ord med utstyr man må ha, Ikea (stolputer og tisselaken) og så hentet vi papsen på jobben på ettermiddagen.

Vincent var rimelig stolt da han fikk seg skoleuniform: Grå shorts og piquet t-skjorte, kan velge om man vil ha på hvit, rød, blå eller gul.


Vincent vet å posere!


På Ikea ville gutta kjøpe en bamse hver til lillesøster. SØTE storebrødre! Rart å tenke på at lillegutten vår Emrik også snart er storebror!

Bamsene blir nok gitt bort til lillesøster ferdig inn-koset:)

Etter middag gikk gutta bort i bassenget og koste seg, mens mamsen unnet seg en times massasje før jeg besøkte Linda.

Noen liker seg best i grunt vann....

... andre på dypere vann

1 kommentar:

  1. Hei!
    Kan godt tenke meg at det føles litt tomt og trist at vi dro.Om noen dager er det sine vante gjenge igjen.Vi hadde mye kvalitetstid og kunne finne på mye sammen når vi var på besøk.Så søte gutter som kjøpte hver sin bamse til lillesøster. Det er storebrodre det må man si.
    Vincent var så fin i skoleuniformen sin,hørte litt om den når vi var der nede. Om badenymfen Emrik,så ut til å lose seg i barnebassenget. Jeg synes også det var litt nedtur å komme hjem etter 2 uker med varmt vær, synes det var deilig.
    Mandag prøvde jeg de nye skiene i lysløypa,det var veldig gøy.Tirsdagkveld lavet snøen ned og det kom nok 5-10 cm.Var en nydelig skiføret i går.Jeg synes det er så gøy å gå på ski,tror nesten jeg har blitt bitt av basilen. Gøy at man før igjen skigleden etter så mange år.Nå er det 16 minus,så det er kaldt synes,skjer ting i løpet av en uke da det var vel godt over 30gr.
    Veldig glade i dere alle og ha en en fin dag/ kveld. Klem Heddda

    SvarSlett