mandag 16. januar 2012

Suss og savn

Det er lunsj tid, og når jeg ikke er ute og drikker champagne med de andre expat-fruene på fancy restauranter, tar jeg meg som regel en skive eller et knekkebrød på kjøkkenet, alene!
Og da tenker jeg spesielt på denne fine gjengen:

Jaqueline, Gry, Marte, Merethe, Camilla og Marte
Verdens søteste og morsomste lunsj-gjeng som jeg til vanlig er så heldig å være en del av på FMC.
Savner dere jenter, og gleder meg til vi alle er samlet rundt et bord i kantina igjen!!! Av ulike årsaker blir vel ikke det før tidligst 2013, men fint å ha noe å se frem til:)

3 kommentarer:

  1. Dette minner meg på at jeg må få opp samme bilde på kontoret. Vi savner deg ufattelig mye også Jorid!!! <3

    SvarSlett
  2. Søte Jorid, gleder meg til 2013:)

    SvarSlett
  3. Savner deg også masse!!!! Tenker på deg hver dag! Vi burde da klare å få til en Skype lunsj på et tidspunkt. Det hadde vært gøy :)

    Godt å høre at dere har det bra. Jeg håper på jeg må på jobbtur til Singapore på et tidspunkt :)

    Klem Camilla

    SvarSlett