torsdag 2. februar 2012

Endelig i hus

Onsdag var det duket for nok en sjekk hos fot-legen! Er det ikke den ene legen jeg skal til så er det den andre! Emrik tror jo at det er jobben min: å være på sykehuset, hehe! Nå ble de siste stingene under foten tatt, og benet er nesten så godt som nytt! Deilig!

Så dro Zahida, Cecilie og jeg på en liten road-trip. Zahida viste oss en avsidesliggende sjappe hvor de selger ut interiør fra hoteller som pusses opp! Der var alt mulig rart av møbler og inventar, og helt tydelig at det kan gjøres noen scoop, uten at det ble noen på oss denne gangen.

Vi dro videre til Lorgans, som selger replikaer av design-møbler. Jeg følte meg vill og gal og kjøpte to Eames Hang-it-all hengere til 1/4 av prisen hjemme! Nå gleder jeg meg bare til å få de opp på veggen i gangen i Sommerville.

Fargeklatt som vil pynte opp gangen vår

Fant også en superfin stol og et bord på Lorgans, som jeg har satt på ønskelisten. (Er jo både morsdag, Valentinesdag, bursdag og fødsel i løpet av de nærmeste ukene, hehe. Så nok av anledninger, hint hint...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar