onsdag 15. februar 2012

Happy days

Her går dagene sin vante gang, med jobb, skole og barnehage, men med et nytt midtpunkt i hus.
Det første guttene spør om når de våkner er "hvor er babyen".
Og det siste de gjør før de legger seg er å kose Lucia.





Nettene går veldig bra (bank i  bordet).
Etter den første natta hjemme uten søvn, legger hun seg nå med oss i 23.00 tiden, og spiser en eller to ganger før guttene stormer inn kl 07:00. Måtte det fortsette:) Hun har så vidt begynt å ta smukk også, og roer seg litt med den på natten hvis hun ikke vil sovne igjen med en gang etter mating.



Lucia spiser godt og er tilbake på fødselvekt allerede. Vi begynner å ane konturer av bolle-kinn:)






Alexandersen har besøk fra Norge på jobb denne uka, og er travelt opptatt med møter.

Farmor er til uvurderlig hjelp denne tiden. Hun passer Lucia når jeg digger meg selv (se eget innlegg om dette veldig snart), hun står opp med gutta og spiser frokost med de og følger de til bussen, hvis jeg trenger å sove, og hun møter gutta når de kommer hjem med bussen, om jeg er hos barnelegen/fotlegen/fødselslegen eller hva nå enn det måtte være!






Her hos Heidenreichene i Sommerville Park er det Happy days om dagen. (som broder Are ville sagt:))

2 kommentarer:

  1. Så godt at det går så bra med Lucia.Det er så mange fine bilder av henne også med gutta. 2 stolte storbrødre kan jeg tenke meg.Klem

    SvarSlett
  2. jeg-blir-så-glad-og-rørt <3
    klem, thora:)

    SvarSlett