onsdag 8. februar 2012

Lucia Heidenreich Bommen

Endelig har Lucia vår kommet til verden.

Det hele begynte med at vannet gikk hjemme 03:30, en kjapp telefon til fødestuen hvor de sa vi skulle komme inn til sjekk. Sjekken ble til innleggelse på fødestuen.
3-4 cm åpning når vi kom inn og så fikk Jorid epidural og koste seg frem til fødselen klokken 11:02.
Vi var begge litt overrasket over at vi plutselig hadde en liten jente, stor kontrast til første fødselen vår.
Far hadde fått utdelt en særdeles vond stol, men jeg holdt min pinsel inne i meg.

Lucia veier 3435g og er 51cm lang og likner litt på Emrik når han var baby.
Nydelig er hun.
Senere idag skal jeg hente 2 stk. storebrødre og en Farmor som gjerne vil hilse på henne.

Kulern litt jeg

Mamma og datter

Pappa og pappajenta

Barnelegen sjekker, det var IKKE populært
Mer info følger

3 kommentarer:

  1. Ååhh gratulere så mye med jenta! Så nydelig og perfekt :) Klem

    SvarSlett
  2. Dette er så koselig! Mamma og datter. Pappa og pappajenta. Tenker hun blir en bortskjemt liten prinsesse jeg.

    Gratulerer igjen.

    Klem fra Klara, Arild og Jaqueline

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Alle gode ting er tre :o)
    Er enig i at hun ligner Emrik, skikkelig søtnos ser det ut til.

    Lykke til fremover, og gleder oss til å hilse på Lucia til sommeren.

    Klemmer fra Oddvar, Juliane, Alvin, Edvard og Tonje

    SvarSlett