torsdag 2. februar 2012

Ventetid

Vi venter og vi venter på at den lille i magen skal melde sin ankomst.
Kanskje dumt, siden vi ikke har nådd termin ennå, men tror vi alle er klare for å hilse på den lille.
Var på sjekk hos legen mandag, og den har det fortsatt veldig fint der inne, og er estimert til 3,5 kg.
Lite som tyder på at noe skal skje i nær fremtid, er ganske så stille, men håper jo hver dag at det bare er stille før stormen:) I verste fall kan det være enda et par uker igjen til vi får hilse på den lille.
Jeg føler meg tung og varm og lei og utilpass og utålmodig. Men er jo veldig spennende dager også!
Vincent og Emrik venter også i spenning og snakker om og koser med babyen i magen hver dag.


I ventetiden under jeg meg litt gravid-massasje på Spa Batavia. Det er helt himmelsk. På bildet under får jeg servert en kopp te før behandlingen skal begynne.


Tusen takk for alle koselig meldinger og mailer vi har fått de siste dagene, med lykkeønskninger for det som snart skal skje! Utrolig rørende å ha så mange fine mennesker der hjemme som tenker på oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar