tirsdag 6. mars 2012

Mama-Multi-Tasking!?

I dag var det på tide å dra til frisøren og bli kvitt etterveksten!
Tre måneder siden sist jeg var der, og hår og negler vokser utrolig fort her nede!
Toni&Guy i Holland Village er stedet! Der jobber det unge, hippe, feminine asiatiske gutter!

Snakk om å være Mama-Multi-Tasking:)

Må innrømme at bildet over lyver litt. For rett ved siden av meg stod Eva og hun tok seg av Lucia de tre timene det tok å være hos frisøren. Hva skulle jeg og vi gjort uten henne? Hun er fantastisk, og jeg unner virkelig alle å ha en som henne. Tror faktisk ikke det går en dag uten at Alexander og jeg snakker om hvor heldige vi har vært med henne. Veldig enkelt å fremstå som en Mama-Multi-Tasking Mamma når man har Eva i kulissene:)

Eva og Lucia på Metroen på vei til Holland Village

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar