søndag 4. mars 2012

Shopping!?

Torsdag, og skolen til Vincent var stengt. Planen var derfor å holde begge guttene hjemme, men etter nok en søvnløs natt med en urolig Lucia, fikk jeg streng beskjed av Alexander om å sende Emrik i barnhagen. Det var med tungt mammahjerte jeg gjorde det, vil jo ikke gjøre noen forskjell på gutta, men hans barnehage har stengt et par dager om noen uker, så da får han bli hjemme med meg mens Vincent er på skolen.

Etter å ha vært her nede i 5 mnd uten å ha shoppet et eneste klesplagg, var jeg fast bestemt på å ta med Vincent inn til HM på Orchard for å se om jeg kunne finne meg noe nytt. Da Lucia var matet, overlot vi henne til Eva for et par timer og tok bussen inn til HM. Selvfølgelig endte det med at mamsen ikke fant en eneste ting, mens Vincent og Emrik fikk litt nytt sommertøy. Det eneste jeg kom hjem med var en pose med David Beckham:)

Nye t-skjorter og capser på gutta


En pose med David Beckham på var eneste fangst for mamsen

Jeg hadde lovet Vincent, at hvis han oppførte seg fint på HM, skulle vi stikke innom Cold Stone på vei hjem, for å spise is. Som sagt, så gjort.

Deilig is....men litt kvalmende i lengden...
Lucia lå og sov så søtt da vi kom hjem, så det var deilig. Hun er i de beste hender hos Eva.
Snart kom Emrik hjem, og han hadde hatt en fin dag i barnehagen. På ettermiddagen kom Hugo over og lekte litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar