onsdag 30. mai 2012

Mission Impossible

I dag har verdens beste moffa bursdag. Hurra for deg pappa og gratulerer med dagen!

I den anledning skulle jeg ta et bilde av alle tre barna og sende til han for å gratulere.
Det viste seg å være et "mission impossible"! Er strengt tatt umulig å få alle tre til å se normale ut på et og samme bilde. Her er resultatet:

Gratulerer med dagen Moffa

Klem fra røver-unge 1, 2 og 3!

Litt senere fikk jeg tatt dette blink-skuddet av Lucia, da hun lå på magen og leste i et Kamille magasin. Vi har trent særs lite på mage-ligging må jeg innrømme, men hun imponerte stort og var ganske fornøyd en liten stund. Spesielt da hun klarte å få tak i bladet og putte det i munnen.
Uansett, dette bildet ble sendt til moffa, mens guttene heller fikk ringe og synge bursdagssang for han!
Lille skjønne Lucia'en vår

1 kommentar:

  1. Her kjente jeg meg godt igjen! Veeeldig vanskelig å få 3 små barn til å bli fine på ett og samme bilde...!! Vi har prøvd alle fem noen ganger og, enda verre! Hihi.

    Ser ut som dere har det så fint i Singapore. Må jo være en drøm å ha Eva der!
    Håper vi kan besøke dere en gang. Hadde passet oss bra om Oddvar fikk en jobbtur dit..

    Ikke lenge til dere kommer hjem nå, vi gleder oss til å se dere igjen :o)

    SvarSlett