torsdag 16. august 2012

Dragon Baby

Her om dagen fikk vi et brev i postkassen fra Thomson Medical Center, sykehuset hvor Lucia ble født.
Der stod det at siden vi hadde vært så heldige å få en baby født i dragens år kunne vi komme til sykehuset å hente en gave; en gulldrage til drage-babyen vår.
I dag, etter at guttene var vinket farvel på bussen blide og fornøyde og uten tårer, etter at jeg hadde sovet et par timer siden lille frøken fryd holdt det gående i 2,5 timer i natt med hyl og skrik, etter at jeg hadde vært hos ei og hentet et sykkelsete vi kunne få (er fint å sykle på Sentosa når/om vi flytter dit!?) og etter at jeg hadde møtt Nina til koselig lunsj i Phoenix Park, kjørte jeg opp til Thomson for å hente klenodiet.
Kineserne er rare, men et artig minne å ha:) Og Lucia så ut til å like den, bokstavlig talt:)


hmmm, hva var det for noe rart  ---   hmmm, jeg tar på den jeg
hmmmm, enda litt nærmere   ---   hmmm, jeg smaker litt på den jeg

Deilig tapas-lunsj med Nina på Spruce


I går kom det forresten gode nyheter hjemmefra. Min kjære venninne Gry har bestilt seg en ukes tur til Singapore i oktober! Hurra hei og hopp jeg er så glad i dag! Koselig med besøk - mer av det!!!

2 kommentarer:

  1. SOM jeg gleder meg! Vil gjerne ha en sånn Spruce-lunsj som du og Nina spiser på bildet btw.

    SvarSlett
  2. Koselig med lunsj Jorid:) Tipper den GULL-dragen får hedersplass i stua?

    SvarSlett