fredag 24. august 2012

Heidenreich explore Asia

Fredag, og snart helg, igjen! Det er små og store slitne kropper glade for, da det har vært en travel uke både for papsen og guttene.


Frokost tidlig fredag morgen. Tre troll rundt bordet.
Lucia har så vidt begynt å smake på brød med leverpostei.

Lille gull med nytt hårbånd som kom i posten fra mormor og moffa i dag.

DaddyLove

Endelig har ballen ang flytting begynt å rulle. I dag var vi nede i leiligheten og valgte gardiner, imorgen skal vi til en lysbutikk å velge lamper. (Dette får alltid første leietaker av et sted lov til å velge!?)
Det meste skal være på plass i løpet av neste uke, så er vi heldige blir det kanskje flytting neste helg!

Utsikten fra terassen

Tror vi kjapt kan venne oss til denne utsikten
Bloggen våres heter "Heidenreich Explore Asia", men så langt har det vært lite exploring av Asia, kun en tur til Rawa i Malaysia i påsken. Men nå skal det explores! Researchen har startet og Lonely Planet bøker kjøpt inn. På tapeten står: Thailand, Kuala Lumpur, Australia, Vietnam, Kambodsja, Bali og Nikoi Island
- så sant tiden og pengene strekker til:)
Første tur er allerede bestilt; i høstferien (oktober) reiser vi 5 dager til Krabi i Thailand! Jihaaaa!


2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg sånn til å besøke dere! Først og fremst til masse tid med superfamilien og min kjære venninne, og til å se alt det jeg leser om på denne livlige bloggen.

    SvarSlett
  2. Følger og har fulgt bloggen din, Jorid. Moro å lese hvordan livet ditt er nå. Er vel ti år siden jeg så deg sist, men føler jeg har fulgt med litt i livet ditt likevel. Drar til Thailand og sannsynligvis en svipptur innom Singapore til vinteren. Har du tid til en iskald brus da, hadde det vært hyggelig å se deg igjen.
    Gusse

    SvarSlett