onsdag 22. august 2012

Ringveien 9

Siden sist har guttene vært på kino og sett "Brave" (mandag var public holiday her i Singapore og noe må man jo gjøre en varm solskinnsdag:)). Trine, Lucia og jeg var rundt på forskjellige interiør-sjapper (jeg nevner Galanga og Lorgan's), før vi møtte guttene på Vivo til lunsj.
På kvelden var Trine og jeg på Gold Class (dvs kino med stressless som kan legges helt tilbake, teppe og egne servitører) og så "Magic Mike". Helt grei underholdning, litt pinlig til tider, men morsomt å ha sett den.

Tirsdag var det barnehage/skole/jobb igjen. Jeg og Lucia tilbragte store deler av dagen på hyggelig lunsj-besøk hos Hanne Camilla Fjeld. Hun bor her i Sommerville, og maiden hennes er søsteren til Eva.
På kvelden var det "back-to-school-night" på OFS hvor alle foreldrene i klassen til Vincent møttes i klasserommet deres og hadde en prat med klasseforstanderen Ms Piccard. Hun virker utrolig flink og hyggelig, og jeg ser frem til det kommende semesteret med en svært god magefølelse!
Det er også utrolig mange hyggelige foreldre i klassen til Vincent. Vi er en gjeng mødre som skal møtes til lunsj på torsdag og det gleder jeg meg til:) Skjønner det er mye hygge og sosialt vi ikke fikk med oss i fjor siden Vincent ikke begynte i klassen sin før i Januar.

Men det aller morsomste som skjedde på tirsdag var en mail som kom inn på ettermiddagen: Arkitekt-tegninger av tilbygg/utbygg i Ringveien 9. Noen endringer må nok gjøres, men alt i alt er vi veldig fornøyde med resultatet så langt!

Øverst er fasade mot Haukvik
Under er fasade mot Sandveien
Håper på et møte med Marit Fåsetbru mens jeg er hjemme i september/oktober. Så er planen å ha tegninger klare, ha søkt kommunen og funnet håndverkere innen vi flytter hjem neste sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar