fredag 28. september 2012

K O N G S B E R G

Endelig hjemme, og det er så fantastisk deilig! Deiligere enn jeg husket!
Det er deilig å være hjemme hos mamma og pappa, deilig å kle på seg varme klær, deilig å tusle bort til byen, deilig å se lågen, deilig å se endene, deilig å se sola og deilig å se de fine høstfargene. Og ikke minst; fantastisk koselig å treffe på kjente og kjære tilfeldig både her og der!
Plutselig ble jeg minnet på hvorfor jeg elsker Kongsberg og hvorfor jeg elsker å bo her! Plutselig virket det alt for lenge til vi skal flytte hjem til sommeren.

Trilletur med mormor i Kongsbergen

Der støtte vi på Mads og Sunny, som hadde gode nyheter (=baby)

Badebalja i dusjen hos mormor og moffa har alle tre barna badet i når de var små

Mormor tørker og koser

Deilige Kongsberg i sol og frisk høstluft

Støtte på min kjære Kaja tilfeldig også


En trøblete natt fra torsdag til fredag, med en jet-laged Lucia som våknet kl ett på natten og var lys våken (dvs kl sju om morgenen singapore tid). Men alikevel, etter en natt med lite søvn er jeg alikevel full av energi, klar for å nyte dagen til det fulle. Hadde først et møte på KIS (Kongsberg International School) hvor vi vurderer å søke guttene inn på når vi kommer hjem, og så herlig lunsjbesøk hos beste Marte og søte Vilmersen! Så koselig!!!!

Vilmer + Marte = favoritter


Fredagen ble avsluttet med rekeer, vin og norkse talenter i joggedressen  hjemme hos mamma og pappa! Herlig! Og perfekt oppladning til den o' så store dagen imorgen, når bryllupsklokkene ringer for Tone og Jostein!

Mange nye leker hos mormor og moffa

Til og med en dukke som var nesten like stor som Lucia
Reker og hvitvin til middag

Sofakos på kvelden!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar