mandag 17. september 2012

Lørdag

Lørdag gikk unna. Etter en sløv morgen med lang frokost og barna i pysjen nesten frem til lunsj, måtte jeg en tur til skredderen. Cecilie var min privatsjåfør, mens Vegard ble igjen på Seascape og hang ut med Alex og barna. Jeg må jo ha kjole i bryllupet til Tone og Jostein! Ali John kan sine saker håper jeg, og venter spent på om kjolen sitter som støpt når jeg kommer for å hente den til fredag. XXX

Ali John må legge opp kjolen, og sy den inn litt her og der

Hos en annen skredder på samme shoppingmall så vi denne plakaten!

Nå som Lucia sitter selv er det enda morsommere å sitte i badebaljen. Hun plasker og spruter og viiiiner av fryd. Og jammen har ikke tann nr to dukket opp også.

To tenner og sitter selv; stoor jente
På kvelden var vi invitert til plukkmat/tapas hos Kristin og Henrik (FMC). Men siden vi hadde lovet Eva fri på lørdagskvelden, sånn at hun kunne sove hos kjente i Sommerville fra lørdag til søndag, kom Kristin og Henrik og lille Aleksander (4mnd) på tapas til oss isteden. Vi hadde en særs hyggelig kveld meg særs god mat, laget av Kristin og Alexander (ps. jeg lagde melon med skinke)

Henrik, Kristin og Alexander

Deilig tapas

Desserten ble spist på terassen, med vind i håret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar