onsdag 26. september 2012

NORGE - her kommer vi

Endelig er dagen kommet: kofferten er pakket og klar og om under en time kjører papsen Lucia og meg til Changi airport. Vi gleder oss til å komme hjem og se familie og venner og ikke minst feire kjærligheten (bryllup)!

Dagen i dag har stort sett gått med til å pakke. I tillegg har Alexander og jeg vært med Vincent på skolen på Parent-teacher-conference. Vi møtte både miss Klingeberg (matte-lærer) og Ms Piccard (klasseforstander) og Vincent fikk bare ros! Begge lærerne forteller at de merker en stor endring hos Vincent bare i løpet av de første månedene: Han er mer selvstendig, takler motgang uten å gråte, er mer delaktig og fått bedre selvtillit. Han jobber hardt, prøver hard, er lærevillig og oppfører seg pent! Alexander og jeg var så stolte at vi nesten fikk tårer i øynene! Vi fikk også se noen av arbeidet han har gjort i matte og skriving. Han skriver enkle setninger på engelsk og vil helst prøve selv uten hjelp!

Etter konferansen, fro Vincent på playdate til Oliver, en dansk klassekamerat, papsen dro på siste session hos tattovøren, mens jeg dro hjem for et lunsjbesøk og pakking. Emrik hadde helt vanlig skole i dag.


Vincent på playdate hos Oliver. Tvillingsøsteren hans Amalie sitter i midten.
De hadde besøk av Elsa og Nicolai og alle fem går i samme klasse.

Vincent leser lekser. Papsen med ferdig tattovering!

Lucia leker med hunden hun fikk av Amalie og Adrian i sommer

Pakket og klar - Norge, her kommer vi!
Så da får guttene kose seg her hjemme, mens Lucia og jeg drar på vår første jente-tur. Har utfordret papsen til å blogge om det som skjer her i Singapore mens vi er borte, så får se om han tar den! Jeg skal prøve å blogge fra Norge.

PS: Fra og med imorgen tidlig norsk tid, blir jeg å treffe på mitt norske mobilnr 414 41 418.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar