fredag 5. oktober 2012

Last days of freedom

Endelig Fredag, og vips var det bare 2 dager til jentene våre kommer hjem.

Idag rakk jeg å både levere og hente guttene på bussen, det er helt toppers.
Vincent var rimelig slakk i strikken når han gikk av bussen så han ble hjemme mens Emrik og jeg reiste på nærbutikken "cold storage". Kan vel sammenlignes med supra etc. hjemme bare mye mindre.
Uansett kommer man aldri ut derfra uten å ha brukt nærmere 1000,- kroner på 4 små bæreposer.
Men i helgen er det kosetid og da må vi ha litt godsaker på butikken.

Siden det er siste helg i frihet ble det handlet inn til pølsekalas, alle gutta elsker det, men mamsen er ikke like glad i det så nå benytter vi sjangsen.
Det ble også et par sixpacks med mitt nye favorittøl, Australske "Pure Blonde" eller "Ren Blondine" som jeg liker å kalle det :-)

Middagen var klar når vi kom tilbake, hjemmelaget pizza "Norwegian Style". Uendelig luksus å ikke skulle sette igang med matlaging etter jobb en fredag.

Fikk også tid til å prøve 3D brillene (de har jeg hatt LEEENGE Jorid) etter middag og dusjing, gutta var fasinerte av hvordan tingene kom ut av skjermen og Emrik ville heller kikke på 3D trailere enn å lese bok så det scoret nok høyt.

Gutta er nå i seng og jeg får besøk av Cecilie og Vegard, det blir en film, litt potetgull og et par kalde øl. Deilig, rolig Fredag.

Pizzamons, klarte 4 stykker

Pizzaslusk, klarte såvidt ett stykke

Gutta digger TV i 3D

You talkin to ME

Sofabananspiser

Ren Blondine :-)

Pølsene er i hus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar