tirsdag 2. oktober 2012

Marathon

Som "vanlig" når vi er hjemme fra Singapore, er det mye som skal gjøres og mange som skal sees på kort tid. Det er reine marathon'et - men hvile får jeg gjøre når jeg er tilbake i Singapore. Har ikke tid til det her:)
Søndag startet med koselig cafe besøk på Cirka med Siren, Simen, Celia og Unni.
Celia og Lucia likte å leke sammen

Søte Celia, 2,5 mnd eldre enn Lucia

Knoll og tott

Tuppen og lillemor

Lucia ser så annerledes ut med lue


Siren og Unni koser seg i høst-sola

Simen

Resten av søndagen tilbragte Lucia og jeg dagen i Hokksund på besøk hos Hanne, Arne og Sverre. Det var koselig som alltid!

Lucia fikk en kul ape i gave av Hanne


Fineste Hanne

Hanne mater Lucia gledelig

Ut på tur i gamle Hokksund

Middag med Hanne, Sverre og Arne

Sverre syntes det var litt stas med Lucia


Og på kvelden fikk jeg til en liten snarvisit hos Arild og Jaqueline, som akkurat hadde kommet hjem fra ferie.

Meg og Jaq

Jaqueline

Mandag møtte jeg Hilde i byen og gjorde noen ærend samtidig, før Lucia og jeg var på lunsj og trille-tur med Annette og Amalie i Ringveien. Rakk også en kjapp tur innom rektor på Kongsgårdsmoen Skole for å ta med noen arbeidsbøker til Vincent. På kvelden var det ost-kjeks og godis hos Tonje sammen med Hanne og Kaja.
Amalie og Lucia har planer om å bli bestevenner når vi blir naboer i Ringveien

Søte søte Anette

Amalie er 2 mnd eldre enn Lucia

Vi har plukket opp Adrian i barnehagen....

...Og gikk forbi huset vårt i Ringveien på vei hjem til Anette og Co

Adrian sjekker posten


I dag, tirsdag, var det på tide å besøke kollegaer og venner på FMC. Spiste lunsj med Gry, Camilla og Mads. Før det var flere ærend som måtte gjøres i byen sammen med mamma og Lucia. På kvelden besøkte jeg Hilde på Kløvstadhagan.

Cafe besøk med min vakre mor

Lunsjbesøk med kjære venner/kollegaer
Gry, Mads og Camilla


Det er så koselig å se igjen kjente og kjære og dagene flyr så alt for fort. Samtidig gleder vi oss jo til å fly ned til gutta boys igjen på lørdag. Det er best når alle fem er samlet!
Mamma og pappa stiller opp med mat, bil og barnepass når det måtte passe! Snillingene! Luksus å komme hjem og bo hos de disse dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar