fredag 5. oktober 2012

Overraskelsen

I et halvt år har vi vært noen få utvalgte som har båret på en STOR hemmelighet.
For et halvt år siden bestemte nemlig Thomas seg for at 4. oktober skulle han gifte seg med Marte i Toscana, hun skulle bare ikke vite om det! Det skulle være et overraskelses-bryllup! Snakk om en modig mann.

Det har vært et langt halvår med mye lyving og hemmelighetskremmerier. Å planlegge et bryllup uten at bruden selv er involvert har bydd på en rekke utfordringer. Og vi har prøvd å hjelpe Thomas så godt vi kan.

Men tirsdag ble Marte informert om hva som skulle skje, og torsdag var vi vitner til en magisk og uforglemmelig vielse av Marte og Thomas i fantastiske omgivelser på en vingård i toscana. Hvilken dag (og natt) og hvilket par! Dette vil jeg aldri glemme! Hurra for modige Thomas, hurra for vakre Marte og hurra for kjærligheten!







Er ganske fornøyd med å ha fått med meg to fantastiske bryllup i løpet av den korte uken jeg har vært i Norge. Det er ikke verst med tanke på at vi bor på andre siden av jorden.

Lucia ble igjen hos mamma og pappa disse dagene (onsdag - fredag), og det har gått kjempebra!
Nå er det fredag kveld, jeg er passe sliten og gruer meg til å ta den lange turen ned igjen til Singapore imorgen. Men Lucia og jeg gleder oss stort til å komme hjem til guttene våres på søndag. Det skal blir så godt å se de igjen! OG da er det slutt på pølse-festen vet jeg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar