lørdag 24. november 2012

Malekurs og lutfisklag

Fredag var en dag jeg hadde gledet meg til lenge!
Jeg har kommet i kontakt med en svensk kunstner/grafisk designer som heter Ingela, og det som begynte med et malerkurs sammen med flere har blitt til at jeg skal få privat-timer av henne i noen uker. Hun kan mange ulike teknikker og metoder og har alt jeg trenger av utstyr for prøve ut forskjellige ting. Kjempespennende, og hyggelig.
Her er fredagens resultat.


Kollage av avispapir + akryl-maling.
Skal jobbe mer med dette bildet neste gang.

Også kollage. Kanskje ferdig?
Mulig det blir kjøkken-dekorasjon, bare jeg får det i glass og ramme.


Ingela - min læremester

Gleder meg allerede til neste gang.

Det kom et heidundranes uvær over Sentosa fredag ettermiddag. Det øste ned, tordnet og lynte som aldri før. Jeg hang opp en lysslynge på terassen, og det ble riktig så koselig.

Ikke helt ferdig med å få opp lysslynga på dette bildet.
Papsen gjorde seg i stand til årets lutfisklag for menn. Den eneste dama som har lov til å være der, og som er der hvert år er Ingrid Espelig Hovig. Eva syntes Alexander lignet på James Bond i Skyfall, der han dro avgårde så kjekk i dress:)


Mr Bond er klar for   P a R t Y

Vegard, Lars og Alex må ha litt å drikke på i taxien

Etter at barna var halvveis i seng, kom Cecilie og Maria og Theodor på besøk. Da var det hvit pizza, rødvin, godteri og Love Actually på TV for å dra i gang jula på et vis:) (Silje og Hedda skulle også ha vært her, men de ble stuck hjemme, da det var umilig å få taxi en fredags-regnværs-ettermiddag.)

Deilig med fredag, men ikke så deilig som når man har jobbet hele uka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar