onsdag 12. desember 2012

Christmas Party

Onsdag var alle foreldre invitert til Christmas Party i klassen til Emrik. Alle skulle ha med en pakke og en matrett/dessert hver. Emrik hadde bestemt at han skulle ha med sjokoladekjeks, så det bakte jeg kvelden i forveien. Dessuten kunne barna ha på hva de ville, og det er stor stas å slippe å ha på skoleuniform en dag!
Papsen kom fra jobb, mens Lucia og jeg tok taxi opp til OFS for å være med på festen. Det ble vist en morsom film av barna, fin sang, deilig mat og jammen meg kom nissen på besøk også!




Morsom film ble vist

Emriken har foskynt seg av buffeten, og gikk rett på desserten,
med unntak av en mini-pølse

Langbord i klasserommet er dekket til fest

Lucia og paps

De hadde et eget juletre i klasserommet
hvor alle de medbragte gavene ble lagt

Pepeprkaken smaker fortreffelig

Lucia spiser ALT, så lenge det ikke er barnemat!

Emrik the reindeer

Barna synge Jingle Bells for foreldrene
og rasler med bjeller de har rundt håndleddene

Jammen kom nissefar på besøk også

Emrik har fått pakke av nissen

Og er ikke lenger redd for nissen som han var i fjor

Festen går mot slutten

Da festen var ferdig, måtte papsen tilbake på jobb, mens Emrik fikk resten av dagen fri og ble med meg og Lucia hjem. Jeg va rikke helt i form, så det ble en rolig ettermiddag hjemme. Da vincent kom hjem ble det litt hopp og sprett.


JUMP!

FLY

Pass deg Lucia

Emrik sitter på kongestol 
Mamsen sitt første kunstverk har kommet i glass og ramme
og er plassert på kjøkkenbenken


Papsen kom hjem litt før, siden jeg ikke var helt i form. Eva serverte middag fra Trines matblogg som anbefales, nydelig!
http://trinesmatblogg.no/2012/05/30/ovnsbakt-laks-med-spinat-brokkoli-og-granateple/

Deretter ble det Julekongen marathon, 4 episoder rakk vi før leggetid, og vi er endelig på scratch igjen. Fantastisk morsom og spennende serie. Emrik er kanskje litt liten, men vi tre andre følger spent med og gleder oss til neste episode!

Papsen skulle egentlig ut å spille tennis, men det ble avlyst i siste liten pga regn. Så han satt og så noen jaktfilmer på TV, mens jeg endelig fikk snakket litt mer Marte på telefonen og ellers kranglet litt med mobilen og/eller PCen min, som ikke er veldig samarbeidsvillig om dagen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar