søndag 20. januar 2013

Uken med Farmor - mandag

Etter neste fire uker med ferie var det igjen tid for skole/barnehage mandag morgen.
Siden Vincent begynte i ny klasse fulgte jeg han til skolen denne dagen. Det var litt skummelt, men han har jo gått i klasse med 8-10 stk i K2 for et år siden, så det gikk ganske så greit.

Emrik sytens det er stas å se igjen kompisene Aleksander og Didrik


Er en del elever på OFS, ca 3000 tror jeg


Anmari og jeg tilbragte et par timer ved bassenget (kan ikke huske sist jeg lå der) på formiddagen, men da Lucia våknet dro vi sammen med Eva til Giant for storhandel av mat. Det gjør vi der hver mandags morgen. Anmari var i sjokk da hun så hvor mye mat som ble handlet.




Lucia prøver den nye bilstolen sin.
Stor jente må ha stort sete


Kos med Farmor og barne-TV


Verdens beste storebror gir LilleLu sin høyt elskede melkeflaske for leggetid


Må se litt på utsikten før hun legger seg...


...og storebror passer på

På kvelden gikk Alexander og jeg en kveldstur rundt på Sentosa (tror det er første gang siden vi flyttet hit at vi gjør det på kveldstid). Deilig vind gjorde det til en ikke alt for varm opplevelse. Morsomt å titte inn i vinduene til de "rike og berømte" som bor her, spesielt siden det er mørkt ute og lyst inne hos folk. Anmari koste seg  hjemme og passet tre sovende barn så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar