søndag 20. januar 2013

Uken med Farmor - onsdag


Onsdag morgen etter frokost gikk Lucia og jeg bort til Kapella Spa Hotel for baby-svømming.Vi bruker ca 30 minutter langs havet bort dit. Lucia hadde fire dykk, men blir fort kald og hakker tenner på slutten av halv-timen vi holder på.

Lucia får lurt seg opp på fanget til Farmor
og prøvesmaker frokosten hennes


Silje og Hedda på babysvømming


Ellie og Lucia koser seg på land også


Gøy med biler
Da vi kom hjem igjen var Lucia utslitt etter svømmingen og klar for å sove, så Anmari og jeg tuslet bort til marinaen og spiste lunsj på en tapas-restaurant der.


Og så midt på lyse dagen da.


Lusjen er servert
Da guttene kom hjem fra skolen kom Cecilie en tur innom for å hilse på. Lucia var særs glad for å se henne og strakte seg mot henne og la kinnet intil og skulle kose. "Nyt det" sa jeg til Cecilie, for disse øyeblikkene med Lucia varer som regel ikke veldig lenge!


Kos med Cecilie


Tre trehodete trollet:)

Onsdag kveld er fast tennis-dag for Alex, og siden jeg skulle på årets første Mahjong.kveld, sa Farmor seg villig til å legge guttene. Denne gangen skulle vi møtes hjemme hos Monta, som er thailansk, men gift med en nordmann. Det er hun som er vår læremster. Hun har bodd i Singapore i 7 år og det var utrolig artig å se hvordan hun bodde. I et utrolig koselig blackand white hus med egen rundkjøring forran huset, deilig stor hage, eget basseng, to hunder, to maider og masse fine møbler og ting og tang. Vi hadde en morsom kveld som alltid. 8 flasker vin gikk unna, samt ande-bryst salat og andra små-retter. Jammen vant jeg ikke en runde også! Gleder meg allerede til neste gang! 
Vertinnen heller i et glass med sprudel




Koselig plass ute under tak


Stua


Loungen




For oss gjestene:)


The Mahjong Ladies
Monica, Katharina, Trine, Jannike og Monta




Sånn ser spillet ut! Kjempegøy! Anbefales!!!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar