søndag 10. februar 2013

Morsdag

Triple Trouble ute på tokt!
Spennende, utfordrende, morsomt og slitsomt å være mamma'en deres,
men mest av alt er det en fantastisk reise!
Søndag var det morsdag! Jeg fikk sove lenge søndagsmorgen, og det var ganske deilig med tanke på at jeg hadde besøk av min barndomsvenninne Melinda (som er i Singapore med jobben i noen uker) lørdagskvelden, og vi satt og skravlet og drakk litt for mye vin til litt for sent på natten! En kjempekoselig kveld, ikke fullt så koselig klokken sju dagen derpå:) Heldigvis (for meg) lot papsen med sove et par timer ekstra! Det var jo tross alt morsdag!


Melinda på terassen ute i de sene nattetimer

Så denne på internettet og syntes den var ganske så morsom på en dag som denne!


Vil benytte anledningen til å gratulere alle de flotte mødrene og vordende mødre vi kjenner og har rundt oss! Dere er til stor inspirasjon og gjør en kjempejobb! Og vi sender selvsagt en ekstra hilsen til de to beste mødrene vi vet om: Mamma Gry og Mamma Anmari! Vi er så glad i dere og dere fikser det aller meste!!!



Da jeg endelig kom meg opp ( i ni-tiden) så morsdagen slik ut:
Morgenkos med lille Lu


Kaffe og jaktblad = happy daddy


Tegnegutta


Bøllefrøet
Etter en heller slapp morgen, fikk papsen som vanlig brakkesyken og det var på tide å komme seg ut. Akkurat i det veldig mørke skyer kom innover land sattte vi oss i bilen.


Stormen er på vei

I øs pøs regnvær kjørte vi til Sungei Buloh Wetland Reserve på andre siden av Singapore, 40 minutters kjøring fra oss.

Gutta er klare for tur og sol, selv om det regner


Vel fremme


Vi så en Monitor Lizard


Vi så heldigvis ingen krokodiller


Ut på tur aldri sur


Speider etter ville dyr


kjøpesenter-vogna til Lucia er ikke veldig gunstig i ulendt terreng


Noen merkelige røtter på trærne her


Se der!


Et lite ekorn


Fin natur


Mye å se på for liten og stor


Enda en Monitor Lizard i det fri


Så kom regnet og det var bare å løpe til bilen


Alle tre sovnet i bilen på veien hjem


Det ble Carls Jr burger til middag, noe som passet bra for et par lettere fyllesyke foreldre
(papsen var også ute kvelden i forveien med KM-kollegaer)


Lucia slukte en frukt-smoothie mens vi ventet på maten


Hvorfor fikk ikke jeg en bamse som er fire ganger
så stor som meg selv til bursdagen min?
Søndagskvelden  ble avsluttet med sofa-sliting og TV-titting! "Hver gang vi møtes" rører og "Sirkus Northug" fasinerer! Deilig å se norsk TV når vi først setter oss ned, mye dårlige programmer på de lokale kanalene her nede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar