onsdag 6. mars 2013

Overraskelse

Det er jammen tidlig å stå opp klokken sju når man legger seg klokken ett på natten. Jeg er ikke særlig sterk på lite søvn, så denne dagen har vært en lettere blur! Men den har vært veldig fin fordet:)

Morro å våkne til alt det fine jeg fikk i går!

Og jammen fikk jeg et hjemmestrikket ullskjerf av Eva i bursdagsgave også!
Så omtenksomt av henne! Jeg er rørt og jeg elsker det skjerfet. Gleder meg til å bruke det!
 
Jeg vekket ungdommen klokken 11:00 og sa at om en halvtime kunne han være med på overraskelseslunsj til Cecilie. Det er ikke alltid så lett å være gravid, i dårlig form og dirigert av legen til å ta det helt med ro pga premature rier og i tillegg være langt unna familie og venner. Slik har Cecilie det om dagen, så jeg sa til Cecilie at en liten gjeng ville komme på oppmuntringsbesøk onsdag klokken 12, og hun skulle ikke tenke på noe.
Kontrollfreak som hun er, har jeg fått en del meldinger de siste dagene hvor hun har spurt "hva med drikke", "hvor mange kommer", "jeg kan ikke love at det er helt strøkent når dere kommer" osv. Hehe! Men dette fikk hun ikke ut av meg! Det var bare for henne å vente i spenning:)

Det ble en meget vellykket overraskelseslunsj med kyllingsalat, ost, kjeks og druer, jordbær, fylte horn, kanelsnurr, blomster og sprudlevann (altså Farris og Cola!)


En blid og glad hovedperson

Anne Marit

Sissel, Anne Helene og Hermann
Masse deilig mat

Samlet rundt bordet: Mette, Sissel, Anne Helene, Cecilie, Anne Marit og Hermann


Cecilie koste seg, og det gjorde vi andre også!
Den største gleden man kan ha er å gjøre andre glad:)
En lettere redusert dag, hvertfall for meg, med litt soving når sjansen har bydd seg må jeg innrømme!
Ellers ikke så mye som har skjedd i dag. Hermann fant en bil han ønsker seg til jul:)

Strike a pose

Kledelig Hermann

Og Steve og Kelyn, som vi skal i bryllup til i helgen, kom innom med bryllupskort og bursdagsgave til Lucia. Steve var boligagenten til KM og hjalp oss å finne både leiligheten i Sommerville og Sescape. Kelyn jobbet på HR avdelingen til KM når vi flyttet ned og hjalp oss med litt papirarbeid i forbindelse med flyttingen. Men vi er jo selvsagt veldig overrasket over å bli invitert! Det kommer bare "450" gjester i bryllupet deres på lørdag:) Blir morro å oppleve et ekte kinesisk bryllup og vi har allerede fått tips om at man aldri kommer tidsnok, gave er alltid penger i rød konvolutt og jo nærmere brudeparet man står, jo mer pynter man seg! Greit å vite om de største fallgruvene:)

Steve og Kelyn
 Nå er Alex og Hermann på tennis trening, barn sover og mams er snart klar for senga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar