fredag 8. mars 2013

Siste innspurt

Torsdag og kun to dager igjen av Hermann sitt besøk. Utrolig hvor fort to uker går!

Jeg måtte en kjapp tur opp på OFS på morgenkvisten og hjelpe klassen til Emrik da de hadde Computer Lab. Jeg hadde skrevet meg opp som frivillig til dette for en stund tilbake.

Emrik leker supermann med en klassekamerat

Emrik og kompis Didrik

Supertrio: Emrik, Didrik og Aleksander + en gutt til jeg ikke vet navnet på....

Smil til kamera. Han siste skjønte ikke norsk:)
Barna er inne i Computer Lab og får instruksjoner

Barna er dypt konsentrerte. Ingen slingring i valsen der i gården nei!

Da jeg kom hjem igjen hadde Hermann stått opp og ikke lenge etter våknet Lucia fra formiddagsluren sin, så vi tok bussen til Vivo for at Hermann skulle få gjort noen siste innkjøp.

Man skal tidlig krøkes...

...det er aldri for tidlig å lære litt om kvinner og klær:)

Venter på bussen som skal ta oss til Vivo
Venter og venter der ute i varmen

Hermann tar seg en liten lur...


... og Lucia er en hatte-tyv

Italiensk lunsj på Modestos

Da var shoppingen unnagjort og Hermann er klar for hjemreise imorgen!
Alexander og Hermann avsluttet dagen med tennistrening sammen med Rune, etterfulgt av noe kaldt å drikke på yacht clubben som Sissel og Rune er medlem i:) Ingen dokumentasjon fra disse begivenhetene dessverre.

Jeg avsluttet dagen med tre herlige runder Mahjong hos Monica! Ekstra gøy siden jeg vant to av dem. Det er et utrolig morsomt spill, som jeg må kjøpe med meg hjem til Norge. Har planer om å starte opp en liten Mahjong klubb i K-town når jeg kommer hjem, om noen vil være med!

Trine, Catharina, Monica, Jannike og meg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar