lørdag 9. mars 2013

Velkommen til Tonje og Juliane

Tonje og Juliane skulle lande 17:15 på Terminal 1. 16:45 fikk jeg melding fra Tonje om at de hadde landet. Lettere stresset, siden de hadde landet en halv time for tidlig og jeg fortsatt befant med hjemme, fikk Vincent og jeg kastet oss i bilen og kjørt til Changi. På tavlen stod det at flyet fra Frankfurt hadde landet og hadde bagasjebånd nr 17. Så vi stod der og ventet i spenning med norske flagg og åpne armer.
Men de kom jo aldri!
Tonje ringte og sa at de ikke stod på bagasjebånd nr 17, men på 31-34. Jeg prøvde febrilsk å finne det på terminalen, men høyeste nummeret jeg fant var 23. For et styr. All info jeg hadde fått var helt feil av en eller annen grunn. Vi fikk omsider lokalisert de på Terminal 2, og plukket de opp der etter mye om og men!

Uansett, velkommen Tonje og Juliane. Kjempekoselig å ha dere her og vi gleder oss til fine dager sammen med dere!!!
To blide jenter fremme i varmen

Vincent og Juliane fant raskt tonen i baksetet

Vel hjemme, var det bare for Alex og meg å kaste oss rundt. Vi skulle nemlig i ekte kinesisk bryllup med 450 gjester på kvelden, så gjestene ble dessverre overlatt til seg selv (og Eva).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar