fredag 12. april 2013

Helg igjen og igjen

Ukene bare flyr unna. Jeg syntes ikke det er lenge siden forrige helg, og vips så er en ny en forran oss!
Det er mye om hva jeg og barna gjør her på bloggen og ikke så mye om papsen. Det er fordi han ikke er så flink til å dokumentere sine gjøremål i ukedagene.(kanskje han tar et hint?)
Så derfor, mer om meg:

Torsdag kveld var jeg invitert til Hege for vin og godteri. Det vil jeg si at var en sterk underdrivelse! Madde og jeg kom til velkomstdrink, et fullspekket bord med all slags deilig mat på en helt fantastisk stemningsfull og flott takterasse. Madde og jeg satt og måpte og kunne ikke tro hvilket flott sted Hege og Morten har på taket sitt. Det er innredet av landskapsarkitetker (tidligere leietaker tok kosten med dette), så det var planter og dunkel belysning og tre og gress og basseng og lounge og you name it! En sånn oase vil jeg ha også! Kanskje i Ringveien? (sa hun med håp i stemmen:))

Fine folk: Vertinne Hege og gjest Madde

Hege og jeg nyter utsikten

Et giga cruise skip glir forbi

Søte søte Madde

og morsomme orginale Hege


Det ble heldigvis ikke så alt for mye vin eller så alt for sent hos Hege. For fredag morgen troppet Hege og meg + fem andre opp for å bli pisket rundt av Christine på bootcamp! God start på dagen og helgen vil jeg si:)
fargerik bootcamp på morgenkvisten

Da Lucia våknet fra sin formiddagslur, var Eva, Lucia og jeg invitert på lunsj til Eva sin nye familie Amanda, Erik og Gretha på Reflections. Vi tok bussen inn til Harbour Front og spaserte i stekende sol bort til Reflections. Vel fremme fikk Eva inspisert sitt nye hjem fra 24.Juni og vi fikk servert deilig lunsj. De virker som et veldig hyggelig par og jeg tror og håper at Eva vil trives der. Hun har hvertfall et godt håndlag med Gretha allerede, til Lucia sin misunnelse:)

Mens vi venter på bussen

I det høye tårnet i 10.etg er Eva sitt fremtidige hjem

Eva med Gretha og Lucia

Utrolig koselige folk: Amanda, Erik og Gretha


Da papsen kom hjem fra jobb tok vi en etterlengtet tur til bassenget for å prøve den nye flytemadrassen som Vegard og Cecilie kom med på onsdag. Det var gøy for små og store.

ny flytemadrass er morsomt
Emrik kom hjem med selvlaget Emrik i helfigur

Da er det helg her! Paps lager mat til mams, mens tre små troll sover og livet kjennes ikke så verst:) Det eneste som kunne vært bedre var om vi var hjemme i Ringveien! God helg ønskes kjente og kjære både her og der! Og hvis det snør akkurat der du er, så hold ut! Våren er rett rundt hjørnet! Varm klem herifra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar