søndag 21. april 2013

Lille Pjusk

Lørdag våknet vi opp til en svært pjusk og febersyk Lucia. Hun tilbrakte dagen med å sitte/sove musestille på fanget til mamsen eller papsen. Ikke koselig når de små er syke, men jeg må innrømme at det er litt koselig at Lucia sitter stille og koser og sovner på fanget. Det er vi ikke vant med fra henne, som til vanlig har maur i rompa. Vi tok en rolig lørdag, var litt ved bassenget og litt hjemme. Det var egentlig global Picnic på OFS denne dagen, men med fjorårets varme affære friskt i minne, valgte vi dette bort i år.


Vincent skriver navnet sitt baklengs med Kappla.brikker

Kjærlilghet og morgenbad på 4-åringen vår

Når man er 4 år må man tørre å dykke

Så Emrik øver med papsen og er kjempeflink!
Med dykkemaske på får han jo ikke vann i øynene!
Og ikke gjør det vondt å få vann i ørene heller!
Her prøver Emrik snorkel

Vincent kuler'n helt...

...Mens lille frøken pjusk er varm og slapp...

...og vil helst bare ligge tett intil og sove.

Emrik fikk koselig kort fra Farmor i posten


Dette var og den store dagen da vi helt glemte å ta bilder. Derfor har vi ingen bilder av at Vegard og Cecilie kom på kaker på ettermiddagen for å feire Emrik'en!

Og vi har heller ingen bilder fra 65års-laget til Kristin og Silje (30+35) som vi var i på kvelden! Der var det nydelig mat, hyggelig folk og god stemning. På vei hjem i taxien i tolv tiden, kom jeg på at jeg ikke hadde tatt et eneste bilde fra bursdagen. Heldigvis fikk jeg tilsendt dette av bursdagsjentene, så jeg hadde noe å vise på bloggen:)

Flotte bursdagsjenter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar