torsdag 18. april 2013

Litt av hvert

Onsdag morgen hadde Lucia og jeg igjen playdate med Kaja og Anna. Som alltid, veldig koselig, men dette var nok siste gangen npå en stund, for en av de nærmeste dagene nå blir Kaja mamma til en liten gutt!
Det er ikke akkurat jente-jenter vi hadde med oss til Royce Kids Gym, bare se hva de valgte å leke med:)

Hvorfor leke med dukker når man kan sitte på kule biler?

Eller leke med store skumle dinosauruser

eller trykke på knapper på gigastore fly
Til lunsj var det bare å få Lucia hjem i seng, før jeg skulle på fotokurs for å lære om komposisjon og framing og få evaluert noen av bildene jeg tok i Little India på mandag. Karine er utrolig flink og inspirerende.

Karine peker og forklarer
Men det som virkelig gjorde dagen min fullkommen, var da jeg skulle ta opp notatblokken min fra veska for å ta noen notater. Da fant jeg til min store overraskelse denne tegningen i boka mi:)

Sukk, så søtt! Jammen morro å ha en gutt som kan skrive!

Her er et hverdagsbilde av guttene som leser for Lucia en ettermiddag etter skolen.

tre søtnoser




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar