fredag 26. april 2013

Ymse

Dagene flyr avgårde og vips var det fredag ettermiddag og helg igjen!
Besøket vårt må klare seg litt selv på dagtid, da jeg har en del egne ting jeg må gjøre. Men det er ingen problem. De tar dagen som det kommer, stresser ikke og kommer seg rundt dit de vil på egenhånd.
Torsdag var de på shopping på Vivo, mens jeg var på malekurs. Fredag var de på Underwaterworld og World resort her på Sentosa, mens jeg var på fotokurs. I kveld skal vi i 40års lag til Monica, så da må de klare seg selv da også! Heldigvis ser de ut til å trives svært godt i hverandres selskap:)

Her er noen bilder fra de siste dagene:

Aaron tester bassenget og er lettere skeptisk

Emrik har fått ny flytevest

Og Lucia har arvet armringene

Jeg prøvde meg på en kollasj laget av Donald blader på malekurs

Med to A'er på

malte gult rundt

nesten ferdig

Ingela bruker føneren for at malingen skal tørke fortere

Så var det å rive av maskeringstapen, alltid like spennende


Et bilde laget av tynt kineisk rispapir
Emrik kom hjem som Dr Dyregod med egenlaget doktor veske med innhold!


Kveldstur i vårt fancy nabolag

Gjør døren høy og porten vid

Oj, det var visst kjendiser på Sentosa kvelden i forveien.....

...inni dette rare huset som tydeligvis er et galleri, holdt Mr Iglesias en intimkonsert.
Den røde løpere var rullet ut.
Invitasjonen våres må ha blitt borte i posten

Vi tok noe kaldt å drikke på Marinaen torsdag kveld

Aaron var med


Fredag morgen skulle Linn være med på bootcamp,
men pga regn ble det avlyst, så da trente vi i treningsstudioet isteden

Slitne føtter etter mye bøy og tøy og hopp og sprett

Et av bildene mine fra dagens svært lærerike fotokurs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar