mandag 20. mai 2013

5 uker

I dag er det nøyaktig 5 uker til vi setter oss på flyet hjem til Norge. Vi føler oss over-klare for å komme oss hjem og de siste ukene kan ikke gå fort nok! Det dummeste man gjør er vel å telle dager og uker, men vanskelig å ikke gjøre det når man gleder seg så masse!

Vi har fått rapporter om at paps har møtt Vincent og Bjørn-Andreas i Johannesburg som avtalt og de er nå vel fremme på farmen og koser seg med noe kaldt å drikke rundt bålet!


Lucia ELSKER sin nye vogn!,
men ikke alltid dokka får sitte på!
Mandag morgen og Lucia er opptatt av at guttene ikke skal glemme sekkene sine når de drar til skolen.
Se bilde-serie av den hjelpsomme lille-søster!

Å, nei- storebrødrene mine må ikke glemme sekkene sine når de skal på skolen

Jeg drar dem ut i gangen jeg


Jeg er ganske sterk!


Så holder jeg de bare her, mens guttene tar på skoene!
Vi hadde avtalt med Zahida at hun skulle ta oss meg på shopping-tur til JB i Malaysia. Det ble ikke de store innkjøpene på oss, og vi er vel alle enige om at vi er ferdige med å dra dit! Eneste restauranten som man kan spise på der er McDonalds, så vi inntok en bedre 3-retters middag der:) Jeg leverte også inn mobilen min for å få skjermen byttet, da den var delvis knust. Det skulle bare ta en halvtime, men etter å ha ventet i flere timer endte jeg opp med å reise tomhendt hjem til Singapore, da det var noe trøbbel med mobilen, de fikk ikke displayet til å lyse. Heldigvis for meg var det noen flere norske damer på Holiday Plaza denne dagen, så de skulle ta med mobilen min når de skulle dra derifra senere på ettermiddagen. Forhåpentligvis var den ferdig til da!

McDonalds er McDonalds uansett hvor i verden du er!

JB er ganske så annerledes fra Singapore
Ellers en rolig ettermiddag, hvor mormor og moffa tok med barna på gressplenen for å spille fotball etter middag mens Eva og jeg dro og ukeshandlet.
Må innrømme at jeg føler meg rimelig hjelpesløs uten den mobilen, er helt avhenig av den blitt. Kanskje greit å kjenne på det noen timer til, for jeg får den ikke før i morgen!

Lucia har Hallowwen maska til Emrik på hodet

Litt mer lek med storebror

Lucia sitter og henger ved kjøkkenvasken mens mormor smører kveldsmat

Nydelig solnedgang i dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar