onsdag 1. mai 2013

Bloggtørke - skippertak: Lørdag

Jeg er inne i en blogg-tørke-tid om dagen, finner ikke så mye motivasjon til å verken ta bilder eller skrive på bloggen. Mulig fordi jeg er litt lei hele Singapore-tilværelsen om dagen! Men, i kveld er Alex og Snorre på kino (Gold Class); Linn er overlatt til seg selv og jeg har tatt meg selv i nakken og gjør et lite skippertak for å komme ajour på bloggen:

Lørdag startet alt for tidlig, med tanke på at vi var i seng rundt klokken to om natten. Men tre stk barn våkner på slaget klokken sju og derifra gikk det slag i slag. 

Morgen stund har gull i munn

Litt tidlig å snoke i mammas veske
Jammen fant hun ikke litt penger



Gutta bygger lego, som de fikk i gave av tante Linn og onkel Snorre...

...mens de venter på at disse rundstykkene skal bli ferdige

Lucia har endelig skjønt denne leken...

...og vi syntes selvsagt hun er et geni:)

Vincent har en VELDIG løs tann!
Besøket ble igjen overlatt til seg selv, da guttene dro for å mini-golfe/sparkesykle på East Coast og Lucia og jeg var i dobbel 1-års feiring av Hedda og Alexander på Reflections

Innendørs minigolf

var stor stas

og gjør idrettsutøverene veldig tørste


De fineste guttene jeg vet om:)


Lunsj på Carls Jr

sultne gutter

en real burger smakte

Sparkesykling/se på skilpadder

denne karen tittet opp for å si hei

Lucia syntes cake popsene var veldig gode

Hun likte ikke så godt at noen andre satt på mammas fang

Så da klatret hun opp og satt på fanget sammen med Theo i ca 3 sekunder
 
Deilig mat og drikke

Keppel marina i bakgrunnen
 
Lucia koser seg på armen til Cecilie

Stilig Club House på Reflections


Morro med ballonger

Petter og Maria på deres siste dag i Singapore før de flytter hjem til Norge dagen etter


Bursdagsbarn 1 får smake kake, nam nam

Bursdagsbarn 2 spiser opp maten sin først

små søte lyseblå cup cakes
 
Vegard the man



Søte Theo

Bursdagsjenta Hedda:)


lille skjønne


Aller barna i bursdagen
Hedda, Miriam, Alexander, Theo og Lucia stående bak,
for hun skulle hvertfall ikke sitte når hun ble bedt om det!


"Kom igjen nå" sier Theo engasjert:)

Jeg slapper av litt her jeg

 
Cecilie og Maria

Pakkeåpning

Nye solbriller på Alexander

Lucia prøver Hedda sin nye veske

Og den var veldig fin med lepoard mønster inni

Jeg tror jeg låner den på ubestemt tid jeg


Morsomt med nye gaver


Lucia låner bilstolen til Theo og slapper av litt


Stolte foreldre til søte 1 åringen Hedda


To misfornøyde folk

Stolte foreldre til den kjekke 1-åringen Alexander 
Lørdag kveld kom Snorre, Linn og Aaron slitne hjem halv åtte etter å ha trasket rundt i halve Singapore. De slappet av og lå med bena høyt hevet resten av kvelden, mens Alex og jeg kjørte en to-dagers og dro på nok et "partai", denne gangen på innflytningsfest hos Wenche og Morten på Coast, her på Sentosa. En utrolig koselig kveld med fingermat, vin/øl og trivelige mennesker! Ikke et eneste bilde tok jeg den kvelden, det velger jeg å se på som et sikkert bevis på at jeg storkoste meg den kvelden:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar