tirsdag 28. mai 2013

Daddy is home & Dirty Dancing

Tirsag morgen våknet vi av at pappa var kommet hjem fra Afrika, hurra! Det ventet suss og klemmer og gaver til oss alle! Så godt å få han hjem og ha familien samlet igjen!

Paps kom hjem med bart (?) og Moet


Guttene dro på skolen, mens paps, Lucia og jeg tilbragte en rollig dag sammen; litt hjemme, lunsj på PS Cafe på Dempsy  og så innkjøp av kjøkkenvask.

Søtnos 

Rosin-jenta

Pappa, her er jeg!

Har jo alltid drømt om en mann med bart! NOT!

Girlsa

RockStarBaby

DaddyLove #1

DaddyLove #2

DaddyLove #3
DaddyLove opp-ned
 
Ser på fiskene

Det var kos og morro og pølser til middag på ettermiddagen.

the SuperTrio på mamsen sin skinn-puff som endelig har fått fyll

kort-spill

badenymf
Heldige mams dro tidlig for å møte 10 andre damer for middag og Dirty Dancing Show på Marina Bay Sands. Paps turte ikke å si annet enn ja, da jeg forlot de rett etter middag:) Vi møttes først på "Cut by Wolfgang Puck", en god, litt fin og litt dyr restaurant! Så fortsatte vi bort til the Theatre hvor showet ble holdt. Det var ikke helt det samme som å se Patrick Swayze og Jennifer Grey i filmen, men det var fine kulisser, bra dansere og sangere og god stemning i salen. Alt i alt nok en veldig

Christine så ut som en engel der hun satt

Madde får velge brød

Alle de fine damene. Min venninne Camilla var også med!

reke-coctail

TV-team på plass

Før showet (fotoforbud under showet)

Kristin, Silje, Wenche og Anne Marit

Lene, Christine, Sissel, Camilla og Madde

Wenche, Anne Marit, Camilla, Sissel, Madde og meg

The End



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar