lørdag 25. mai 2013

Tirsdag

Dette er siste gangen mamma og pappa er i Singapore, så vi må få sett de siste tingene på lista før de drar. De er jo her for fjerde gang, så de har sett det meste, men vi klarte alikevel å spore opp noen småting som måtte oppleves.

Tirsdag startet med at jeg fikk reist til hjelpsomme Annika på Rivergate og hentet min høyt elskede telefon! Letta og glad da ja!

Vi tok en rolig formiddag ved bassenget, men da Lucia våknet dro vi en liten runde til Fair Price Antiques og Great World City for å gjøre noen innkjøp.

KK og bassenget en rolig tirsdag formiddag = luksus og alt for sjeldent

Lucia er en Moffa-jente
 
Kaffe/ te på Starbucks på Great World,
et av de mindre folksomme senterne her i byen!
Ellers hadde vi en rolig ettermiddag og kveld, med samme rutiner som alltid: middag, lek, dusjing, barneTV, kveldsmat, legging! Eneste forandringen er at mamma tar seg av det meste og jeg har ferie!

Emik gjør "lekser" med mormor

Mens Lucia leser bok med Moffa

Emrik kom hjem med en gave til meg,
siden jeg har hjulpet klassen hans når de har bibliotek- og data-timer!

Lucia elsker å dusje

Sjekk den atleten!!
Vincent mistet sin 3. tann på en uke! Begynner å bli ganske tannløs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar