onsdag 12. juni 2013

Familie-koordinator

Min rolle som familie-koordiantor når nye høyder denne uka! Tre stk barn som skal på playdates og lege-timer og diverse andre avtaler. De skal kjøres eller følges hit og dit! Tror jeg tilbragte nærmere 4(!) timer i bil på mandag! I tillegg har vi så smått begynt pakkingen, skuffer og skap gjennomgås, noe skal hjem, noe skal selges og annet gis bort. Mye som skal tas stilling til om dagen! Det kommer opp flere og flere papp-ekser for hver dag, fulle av ting som er klare for Norge.

Gjesterommet begynner så smått å fylles opp med papp-esker.

Guttene koser seg med skolefri og sommerferie, og Lucia koser seg i guttenes nærvær, og jeg må innrømme at jeg koser meg mer enn jeg hadde trodd jeg også, med dager sammen med barna. Timene flyr og vips så er paps hjemme fra jobb igjen! Paps har også litt roligere dager, nå som det nærmer seg slutten. Kun en jobb-uke igjen, før han går inn i en 3 mnd lang pappa-perm! Der er han vel undt etter en travel og stressende jobb-periode her i Singapore.

Her er noen bilder fra uken så langt:

Lucia er en liten snik. Plutselig bare forsvinner hun, og når vi finner henne,
sitter hun musestille på rommet sitt og koser med smukken og kosekluten. Luringen

Yoghurt kan spises på så mange måter: Med skje, med henda....

...eller drikkes. Takk og pris for at smekke med oppsamler finnes:)

Emrik var på sin første playdate alene i går, uten at Vincent eller jeg var der.
Han koste seg hos Didrik i 5 timer!
Og Didrik sin storebrør Svante ble med oss hjem og lekte

"Make funny faces" sa jeg - her er resultatet!
Sykkeltur til marinaen

Is på store og små

Lucia ville helst spise tærne sine til middag...

...Og syntes at hun selv var veldig morsom etterpå

Guttene er helt gale etter Lucia om dagen
- de ELSKER Lucia, som de sier
Paps og jeg gikk en ny kveldstur i går: Tok bussen til Vivo, gikk over Sentosa Boardwalk, gjennom Resort World, forbi Merlion, ned til Beach Station og langs stranden forbi Palawan, Tanjong, gjennom gaten og langs vannet til Seascape. Det hadde vel tatt  ca en time, hadde det ikke vært for at vi satt en halv time og ventet på at et show som heter "Crane Dance" skulle begynne, helt til det viste seg at det selvfølgelig ikke ble vist på onsdager! Kjipern! Men en fin tur, deilig med litt forandring.
Merlion så litt skummel ut med på kveldstid

Paps - the ballerina!

1 kommentar:

  1. Hipp hurra for familiekoordinatoren som gjør en fantastisk jobb

    SvarSlett